• 2.jpg
    Вітаємо на сайті Краснопільської селищної ради
  • 3.jpg
    Для діалогу з місцевою владою скористайтесь функцією "Зворотній зв’язок"
  • 4.jpg
    Зробимо разом наше селище сучасним і затишним
  • 5.jpg
  • 6.jpg
  • 7.jpg
  • 8.jpg

Краснопільська селищна рада » Оголошення » Реєстрація місця проживання

Реєстрація місця проживання

З 4 квітня 2016 року в Україні набув чинності закон №888-19 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10 грудня 2015 року. З 04 квітня поточного року Державна міграційна служба України втратила функції реєстрації місця проживання громадян. Дана робота покладена на органи місцевого самоврядування.

Зокрема в Законі України від 11.12.2003 р № 1382-IV «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» визначено, що органом реєстрації є виконавчий орган сільської, селищної або міської ради, сільський голова, який здійснює реєстрацію, зняття з реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці, на яку поширюються повноваження відповідного сільського, селищної або міської ради.

Дуже важливо знати, що громадянин України, а також іноземець чи особа без громадянства, які постійно або тимчасово проживають в Україні, зобов’язані протягом тридцяти календарних днів після зняття з реєстрації місця проживання та прибуття на нове місце проживання зареєструвати своє місце проживання. Батьки або інші законні представники зобов’язані зареєструвати місце проживання новонародженої дитини протягом трьох місяців з дня державної реєстрації його народження. Реєстрація місця проживання особи здійснюється в день подання особою документів. Реєстрація місця проживання за заявою особи може бути здійснена органом реєстрації з одночасним зняттям з попереднього місця реєстрації.

Звертаємо увагу, що з метою реалізації повноважень органів місцевого самоврядування щодо виконання своїх функцій щодо реєстрації осіб, Кабінетом Міністрів України прийнято єдині для всіх правила реєстрації місця проживання особи на території відповідної адміністративно-територіальної одиниці. Також затверджено форми необхідних для цього документів та порядок передачі органами реєстрації інформації про реєстрацію / зняття з реєстрації місця проживання / перебування в Єдиному державному демографічному реєстрі. Постанова КМУ від 2 березня 2016 року № 207 "Про затвердження Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічний реєстр».

Які документи потрібні при реєстрації місця проживання?

Згідно статті 6 вищевказаного Закону для реєстрації особа або її представник подає органу реєстрації (в тому числі через центр надання адміністративних послуг):

* Письмову заяву;

* Документ, до якого вносяться відомості про місце проживання. Якщо дитина не досягла 16-річного віку, подається свідоцтво про народження;

* Квитанцію про сплату адміністративного збору;

* Документи, які підтверджують право на проживання в житловому приміщенні, перебування або взяття на облік у спеціалізованому соціальному закладі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту, проходження служби у військовій частині, адреса яких зазначається під час реєстрації;

* Військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку).

У відповідності зі статтею 11-1 Закону за надання послуги необхідно сплатити:

- у розмірі 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати, якщо громадянин звернувся протягом встановленого законом терміну;

- у розмірі 0,0255 розміру мінімальної заробітної плати, якщо терміни звернення були порушені.

Якщо місце проживання реєструється одночасно із зняттям з попереднього місця проживання, то адміністративний збір справляється тільки за одну адміністративну послугу і зараховується до місцевого бюджету за новим місцем проживання.

Зазначимо, що за несвоєчасне подання даних про зміну місця фактичного проживання, а також за надання неправдивої інформації громадяни несуть адміністративну відповідальність.